Мила Кунис и Аштън Кътчър решиха да разкажат на феновете си как точно прекарват своите вечери вкъщи. Семейството сподели видео в профила на Аштън в Instagram, в което разказват, че след като сложат децата да си легнат, двамата съпрузи се отдават на видео разговори със свои близки, по време на които обичат да изпиват по няколко чаши вино - особено сега по време на домашна изолация.
Така на Мила Кунис й идва брилянтната идея двамата с Аштън да започнат да произвеждат собствена марка вино, което решават да кръстят QUARANTINE. Виното на Мила и Аштън обаче е по-специално от всички останали вина, тъй като 100% от печалбите от продажбата му ще да бъдат дарени на различни благотворителни организации, помагащи за усилията за борба с коронавируса.
В сайта, където може да се направи поръчка, Мила и Аштън подробно ще описват и на кои организации ще даряват събраните средства от тяхното пино ноар. Виното се продава в комплект от най-малко две бутилки, които са на цена от 50 долара.
Мила обръща сериозно внимание и на дизайна на етикета на виното, който неслучайно е така изчистен. Той е изцяло бял, като само в долния му край с малки черни букви е изписано името на виното - QUARANTINE.
Идеята на актрисата е да използваме празния бял етикет, за да напишем името на човека, за чието здраве пием, може би дори по време на видео разговор с него. Мила шеговито отбелязва, че това в никакъв случай не означава, че не можем да изпишем и нашето собствено име, ако се случи така, че си пием сами.
Мила и Аштън споделят, първият тост, който вдига семейството, е за нас - за всеки един, който гледа видеото.