Властите ни призовават да си стоим вкъщи да се избягваме места, на които се струпват хора. Според тях, само чрез социална изолация можем да се предпазим от заразяване с коронавирус.

Jure Tovrljan, Юре Товрлян и логата на известни марки, вдъхновени от коронавируса

Коронавирусът промени и няколко лога

С шега към ситуацията с Covid-19

В социалните мрежи вече се виждат все повече картинки, на които логата на известни марки са преработени с хумористична цел.

Съвсем не хумористично McDonald's в Бразилия и Индия също призоваха всички граждани да спазват социална дистанция по доста интересен начин.

В кратко клипче виждаме как логото на компанията бива разделено на две, за да има въпросната дистанция. Вече в много страни по света McDonald's не позволяват на клиентите си да сядат в ресторантите, а могат само да взимат поръчаната храна.