В трудни времена като настоящите едно от нещата, които може да ни помогне, е чувството за хумор и творчеството. На тях е разчитал графичният дизайнер Юре Товрлян, когато създава алтернативни лога на известни компании, "вдъхновени" от коронавируса.

Снимка 472613

Източник: Behance/Jure Tovrljan

Снимка 472616

Източник: Behance/Jure Tovrljan

Снимка 472615

Източник: Behance/Jure Tovrljan

Така социалната мрежа за професионалисти LinkedIn се превръща LockedIn, слоганът на Nike Just Do It - в Just Don't Do It, а името на един от четирите тенис мастърс турнири US Open се превръща в US Closed.

С малки графични промени Товрлян сменя логата и на Starbucks - русалката вече носи предпазна маска, NBA - баскетболистът е полегнал пред лаптопа си, а характерните крагове на Mastercard са раздалечени един от друг като белег за социална дистанция.

Снимка 472619

Източник: Behance/Jure Tovrljan

Снимка 472618

Източник: Behance/Jure Tovrljan

Най-забавно според нас остава "новото" лого на бирата Corona. На мястото на името й пише "Има нужда от ново име".

Снимка 472617

Източник: Behance/Jure Tovrljan