В трудни времена като настоящите едно от нещата, които може да ни помогне, е чувството за хумор и творчеството. На тях е разчитал графичният дизайнер Юре Товрлян, когато създава алтернативни лога на известни компании, "вдъхновени" от коронавируса.
![Снимка 472613](https://webnews.bg/uploads/images/13/2613/472613/640x.jpg?_=1584963571)
Източник: Behance/Jure Tovrljan
![Снимка 472616](https://webnews.bg/uploads/images/16/2616/472616/640x.jpg?_=1584963573)
Източник: Behance/Jure Tovrljan
![Снимка 472615](https://webnews.bg/uploads/images/15/2615/472615/640x.jpg?_=1584963573)
Източник: Behance/Jure Tovrljan
Така социалната мрежа за професионалисти LinkedIn се превръща LockedIn, слоганът на Nike Just Do It - в Just Don't Do It, а името на един от четирите тенис мастърс турнири US Open се превръща в US Closed.
С малки графични промени Товрлян сменя логата и на Starbucks - русалката вече носи предпазна маска, NBA - баскетболистът е полегнал пред лаптопа си, а характерните крагове на Mastercard са раздалечени един от друг като белег за социална дистанция.
![Снимка 472619](https://webnews.bg/uploads/images/19/2619/472619/640x.jpg?_=1584963576)
Източник: Behance/Jure Tovrljan
![Снимка 472618](https://webnews.bg/uploads/images/18/2618/472618/640x.jpg?_=1584963575)
Източник: Behance/Jure Tovrljan
Най-забавно според нас остава "новото" лого на бирата Corona. На мястото на името й пише "Има нужда от ново име".
![Снимка 472617](https://webnews.bg/uploads/images/17/2617/472617/640x.jpg?_=1584963574)
Източник: Behance/Jure Tovrljan