Заради втората вълна на разпространението на коронавируса, в Австрия са в сила строги противоепидемични мерки, които затвориха заведенията, театрите, магазините и музеите.
Така заради здравната криза, това, което досега беше характерно само за заведенията за бързо хранене и немислимо за луксозните хотели, стана факт.
Виенчани вече могат да поръчват прочутата торта "Сахер" (Sacher) от прозореца на колите си в наскоро обособената drive-in зона пред едноименния хотел.
Мястото за продажби е отворено всеки ден от 8 до 19 часа. Когато желаещите да вземат парче от емблематичната торта паркират пред затворения в момента хотел, идва служител и приема поръчката. След това той носи тортата в колата, при което също могат да се извършват безконтактни плащания.
Източник: iStock
"По този начин всички можем да останем в безопасност и здрави заедно", казва Андреас Кийз, директор на хотел Sacher, цитиран от Newsy Today.
Ясно е, че собствениците на може би най-известния хотел във Виена са твърдо решени да се справят със ситуацията с липсата на туристи и затворения град. Променената ситуация всъщност накара хотелиерския бизнес да бъде по-гъвкав и да търси нови идеи.