Две нови продукции за Netflix, доста ангажименти покрай игрите за ветерани Invictus и съвсем нов бранд за лайфстайл продукти - принц Хари и Меган Маркъл определено са доста заети, и без да са част от работещите членове на кралското семейство.

Мармаладът на Меган - защо първият продукт на American Riviera Orchard предизвика толкова коментари

Мармаладът на Меган - защо първият продукт на American Riviera Orchard предизвика толкова коментари

Дали сметките на съпругата на Хари ще излязат криви

От всичките им нови начинания определено най-голяма изненада предизвика American Riviera Orchard - новата компания на Меган, която се очаква да стъпи на пазара до края на пролетта и ще предлага всякакви продукти за дома, от прибори и декоративни аксесоари до готварски книги и мармалад.

Именно мармаладът на съпругата на Хари предизвика немалко коментари. Тя избра той да е първият продукт на American Riviera Orchard, като го популяризира с изпращането на 50 номерирани бурканчета до различни публични личности.

Последваха яростни коментари в социалните медии, че буркан мармалад не е изкуство за да бъде в лимитирано количество. За Меган Маркъл обаче той явно наистина е ценно произведение - източници на DailyMail твърдят, че той е направен от ягоди от личната градина на семейство Съсекс в Монтесито.

Сред звездите, които се сдобиха с ягодовия мармалад на American Riviera Orchard са Минди Калинг, Трейси Елис Рос, Делфина Блакиер. Актрисата Мелиса Макарти пък публично защити начинанието на Меган.

"Умна и интересна жена със свой собствен живот по някаква причина винаги се приема като голяма заплаха от някои хора", коментира Макарти пред Page Six. "Аз никога не съм се чувствала заплашена от невероятни хора. Те просто ме вдъхновяват."