Нещата в кралското семейство във Великобритания в момента може и да не са розови. За сметка на това обаче членовете му отвъд океана пуснаха нов сайт, участват в различни инициативи и стартират нови бизнеси.
Последното засяга по-специално Меган Маркъл, която преди седмица изненадващо се "появи" в Instagram с профил, който прилича на лайфстайл марка. А сега Daily Mail потвърди, че American Riviera Orchard наистина влиза в сферата на красотата и козметиката.
Според допълнителните документи, подадени към патентното ведомство на САЩ, компанията още предлага широка гама продукти - от торбички със сушена лавандула, соли за вана, душ гелове, сапуни и лосиони за тяло до парфюмни масла, ароматизатори за помещения и дори почистващи продукти за домашни любимци.
Източник: GettyImages
Под знака на "Меган, херцогиня на Съсекс", както е изписана на сайта на марката си, очакваме на пазара още домашен текстил, сервизи за хранене, свещи, подправки, прибори и дори готварски книги. Очаква се след стартирането си American Riviera Orchard да се увенчае с успех и да генерира шестцифрени приходи в рамките на първите си седмици на пазара, пишат Hello.
Източник: GettyImages
Много анализатори смятат, че новият бранд е своеобразно продължение на The Tig - лайфстайл блогът, който Меган Маркъл поддържаше преди връзката си с принц Хари.