И преди официално да бъде обявено си знаехме, че карантината и социалната изолация ще се окажат много печеливши за стрийминг платформите.
И ако за музикалните към момента не се говори много, то за тези, които стриймват филми и сериали, е ясно, че нещата се развиват добре.
И съвсем нормално, защото когато милиони хора си останат у дома, искат да се развличат по някакъв начин.
Netflix са отчели сериозно увеличение на новите абонати. За първите три месеца от 2020 г. те са 15.77 милиона в световен мащаб.

Източник: iStock
Според FactSet до момента най-печелившото в това отношение тримесечие е било през миналата година, когато за три месеца са регистрирани 9.6 милиона нови абонати.
Печалбата за първото тримесечие на 2020 г. пък се равнява на 709 милиона долара, което е двойно повече от същия период миналата година, когато приходите са били 344 милиона долара, пише MarketWatch.
В писмо до акционерите от стрийминг платформата казват, че през януари и февруари новите абонати са били в рамките на очакваното. През март, когато и почти всички страни влязоха в извънредно положение, се е наблюдавал бум.
Заради изолацията обаче в момента снимките на всички продукции са спрели, което не е ясно как ще се отрази на бъдещите планове на Netflix. Въпреки това над 200 продукции са в пост продукция, защото този процес може да се извършва и от вкъщи.