През последните седмици навсякъде виждаме информации, които сочат, че стрийминг платформите за филми и сериали са големите печеливши от пандемията.
Нищо не чувахме обаче за платформи като Spotify и Apple Music. Е, това се промени в известна степен, защото вчера, 29 април, от Spotify решиха да обявят резултатите си за първото тримесечие.
И те са очаквано добри. За първите три месеца от 2020 г. стрийминг платформата се е сдобила с шест милиона нови платени абонати, като се забелязва покачване в използването на семейните планове.
Така платените абонати на Spotify в световен мащаб вече са 130 милиона. Активните месечни потребители пък са скочили с 31%, пише Variety.
От шведската компания казват също, че ясно личи и как се е променили сутрешните навици на хората. И сега всеки делничен ден започва като ден от уикенда.
Слушането на подкаст предавания също се е увеличило. 19% от редовните месечни абонати са слушали подкастове. През първото тримесечие на 2019 г. пък те са били 16%.