Смартфоните и смарт часовниците отдавна се превърнаха в почти задължителна екстра за всеки активно спортуващ човек.
Следващата технология, която ще започне не само да ни съпътства по време на тренировки, но и да има централна роля в режима ни, изглежда са VR очилата.
В момента целевата аудитория, която се интересува от изживяване на виртуална реалност, се състои предимно от мъже, които обичат игрите, но тенденцията изглежда се обръща в една сравнително неочаквана посока.
Източник: FitXR
От скоро приложението FitXR за Meta Quest предлага танци, HIIT тренировки и тренировки по бойни изкуства в изцяло виртуална среда, които изглежда са доста привлекателни за по-нежната аудитория.
Washington Post се поразрови за това как се използва приложението и се оказа, че типичната аудитория за FitXR се измества от 18-годишни мъже към жени на възраст до 35 години.
Източник: FitXR
За съжаление проучването не разкрива кои са любимите тренировки на дамите, както и какви точно са причините те да предпочитат да тренират с VR шлем.
От Washington Post предполагат, че новостта на технологията е най-привлекателният й аспект за дамите, които искат да изпробват най-новите методи за поддържане на добра форма.