Apple беше обявен за най-скъпата световна марка. Брандът изпревари Coca-Cola и Google в тазгодишния доклада "най-добрите световни марки" на компанията Interbrand.

Според доклада, който включва 100 световни марки, Google си осигурява втората позиция, докато Coca-Cola, които се бяха бетонирали като водеща марка цели 13 години, паднаха на 3-то място.

"Най-добрата компания трябва да променя живота ни не само чрез своите продукти, но и чрез своя морален облик. Заради това след Coca-Cola, които 13 години бяха на върха, идва ред на Apple", заяви изпълнителният директор на Interbrand Джес Фрамптън.- "Тим Кук събра солиден управленски екип, който продължи работата и вижданията за успешен бизнес на Стив Джобс - виждане, което кара брандът да изпълнява обещанията си за иновации отново и отново".

В първата десетка също така влизат Ай Би Ем, "Майкрософт", „Дженерал Илектрик", "Макдоналдс", "Самсунг", "Интел". На последното място в топ десет се нарежда "Тойота"./ Lifestyle.bg