Измина почти месец от официалното представяне на Jeep Avenger в България. От него разбрахме, че автомобилът ще се предлага с три вида задвижване у нас, а скоро се очаква да бъде добавена и 4х4 версия.
Това вече е факт и Jeep представиха Avenger 4xe, който ще разшири още гамата на компанията. Той е създаден, за да се хареса буквално на всички - и на ентусиастите, които обичат природата и да спортуват сред нея, и на 4х4 маниаците, които никога не отказват допълнително сцепление, и на хората, които използват колата предимно в града.
Екстериорните елементи са освежени, като фаровете за мъгла са разположени по-високо и навън, за да се подобри видимостта на автомобила през нощта. Предната и задната броня са направени от цветен материал с покритие против надраскване.
Източник: Jeep
Компактният SUV иска да задоволи нуждите на всички, а със задвижването на четирите колела това става още по-лесно.
Повече забавление
Jeep Avenger 4xe съчетава предимствата на хибридната система с най-модерната AWD технология. В основата е 48-волтова хибридна система, която работи в синхрон с 1.2-литровия бензинов турбо двигател, генериращ 136 к.с.
Източник: Jeep
И това не е всичко, защото те са подсилени от два електромотора всеки с мощност от 21 кВ, разположени в предната и задната част на автомобила. Така можем да шофираме изцяло на електричество при ниски скорости. Колкото до скоростната кутия, тя е 6-степенна автоматична с двоен съединител.
Максималната мощност на Avenger 4xe е 136 к.с., което е с 36 к.с. повече от e-Hybrid версията, а максималната скорост - 194 км/ч - с 10 км/ч повече от e-Hybrid версията. От 0-100 км/ч компактният SUV развива за 9.5 секунди.
Източник: Jeep
Jeep Avenger 4xe наистина е по-добър във всяко отношение. Има и 25 Нм по-добър въртящ момент. Всички тези подобрения водят не само до по-висока максимална скорост, но и до по-бързо ускорение с минимално увеличение на въглеродните емисии.
Интелигентната система за задвижване на четирите колела прави така, че да имаме сцепление точно тогава, когато ни трябва най-много. При ниски скорости (до 30 км/ч) сцеплението на четирите колела е постоянно, с разпределение 50:50. При средни скорости (от 30 до 90 км/ч) задвижването на задния мост вече се активира при поискване.
Jeep Avenger 4xe разполага с четири режима на шофиране - Auto, Snow, Sand & Mud и Sport, за да не може нито една ситуация или терен да ни изненада. Поръчките за Jeep Avenger 4xe трябва да започнат още тази есен, а очакванията са ценово Avenger 4xe да се позиционира между хибридната и изцяло електрическата версии на модела.