Влогърите, както и съдържанието, което правят, се превръщат във важна част от YouTube. Ние лично не разбираме голяма част от тях, но това не означава, че хората не ги харесват.
От доста време каналът PewDiePie, зад който стои шведът Феликс Келберг, е сред тези с най-многото абонати в платформата. Към днешна дата те са над 90 милиона. Това е ново постижение за PewDiePie, който през януари можеше да се похвали с цели 80 милиона абонати.
Господството на шведа в YouTube обаче е застрашено от индийския канал T-Series, в който ще намерим песните от почти всички индийски филми и сериали. Към момента на писане на статията PewDiePie заема второто място в класацията на Social Blade, която следи в реално време промените за каналите, с 90 118 303 абонати.
На трето място остава T-Series с 90 108 874 и, както виждаме, разликата е минимална. Интересното е, че най-следваният канал в YouTube носи името Music и в него можем да намерим почти всички парчета от световната музикална сцена. Music има 105 343 283 абонати, но пък каналът принадлежи на YouTube, така че можем да го изключим от общата картинка.
Така се оказва, че задочната битка между PewDiePie и T-Series ще продължи. И около това се заформя голяма истерия, защото феновете на PewDiePie са приели навътре борбата за първото място.
RED ALERT T-SERIES HAS PASSED PEWDIEPIE
— PewDiePie subgap bot (@subgap) 18 март 2019 г.
FIGHT BACK!, FIGHT BACK THIS CANNOT BE THE END!!
LETS GO, THE GAP IS NOW: -57
Така се стига и до профил в Twitter, който следи непрекъснато дали каналът на любимия им шведски влогър има повече абонати от конкуренцията.