За разлика от говорителите в телевизионните предавания, създателите на съдържание в YouTube печелят толкова, колкото успеят да си изкарат - таван на заплата няма.

Платформата дава възможност на милиони креативни хора да споделят с публиката си идеи и забавни видеа, а рекламодателите плащат нереални суми, за да покажат продукта си чрез някой, когото много потребители отдадено следват и гледат.

Най-вълнуващото при YouTube е, че няма стандарт за това какво съдържание би донесло печалби. Затова и всеки е свободен да прави каквото му харесва.

8-годишният Раян например, който има над 17 милиона последователи, обича да си играе с играчки. Това е.

По данни на Forbes, през 2018 г. малчуганът е спечелил цели 22 милиона долара от това си занимание, което споделя с милионите си фенове чрез YouTube видеа в канала си Ryan ToysReview.

Мъникът привлича вниманието на огромни производители и промоутъри на детски продукти, и прибира чекове от по няколко стотин хиляди, за да си поиграе с определена играчка пред камера.

Веднага след Раян в класацията за най-високоплатени ютюбъри е Джейк Пол с приходи от 21.5 милиона долара, който печели популярност предимно от това да се забърква в драми с други онлайн звезди. Пол спечели и доста покрай боксовия си мач с Деджи през август. 

Логан Пол и Джейк Пол срещу KSI и Деджи

Най-голямото събитие в историята на YouTube

Двубоят на братята Пол с KSI и Деджи наближава

PewDiePie, най-големият ютюбър, е чак на девето място в списъка на Forbes и е спечелил 17 милиона долара през 2018 г. Феликс Шелбърг е далеч пред повечето си колеги, що се отнася до брой абонати, и има рекордните 73 милиона.

Логан Пол, който в началото на 2018 г. забърка един от най-големите скандали, които YouTube обществото е виждало до момента, е запратен чак на десето място с печалби от 14.5 милиона долара. 

YouTube със сериозно наказание за Логан Пол

YouTube със сериозно наказание за Логан Пол

Това може да му коства до 400 000 долара загуба на месец