Мнозина жени се възхищават на Блейк Лайвли. И напълно разбираме защо. Тя е сред най-популярните актриси, има стабилно семейство, което е вече шестчленно, изглежда зашеметяващо добре и освен всичко е начело и на успешен бизнес. С новото начинание на компанията ѝ за напитки Betty Buzz обаче Блейк успя да си навлече критики от феновете.

It Ends with Us с Блейк Лайвли и Джъстин Балдони спира снимки заради стачката на сценаристите в Холивуд

Неприятни новини за Блейк Лайвли

Какво се случва в Холивуд

От миналата седмица Betty Buzz предлагат и алкохолни напитки. Недоволството от лансирането на новата линия идва заради това, че актрисата преди е заявявала доста гласно избора си да не пие алкохол.

В описанието към промоционалните снимки, качени в Instagram профила си, Блейк Лайвли пише: "Пиенето не е моето нещо. Но по дяволите, вкусът е. Домашни рецепти. Истински плодове. Истински съставки. Качествен алкохол. Без боклуци. Освен това ми спестява време. Ето защо го направих."

Освен това обяснение, актрисата допълва, че Betty Buzz е за тези, които пият алкохолни напитки. "Защото това правят домакините. Правим по нещо за всеки. И обикновено не за себе си", пише към друг от постовете от лансирането.

Феновете на актрисата обаче явно приемат думите ѝ повече като оправдание, вместо като правдоподобно обяснение. И това си личи от коментарите под постовете ѝ в Instagram.

"Как може да пускате на пазара/създавате продукт, който самите вие не консумирате? Хайде сега...", пише в един от тях. Друг пък изтъква колко объркващо е Блейк да рекламира алкохол, като в същото време твърди, че пиенето не е за нея.

"Значи тя е достатъчно умна, за да не пие алкохол, но иска хората да харчат парите си за алкохол, за да забогатее самата тя", се казва в трети коментар. В отговор актрисата заявява, че пиенето действително не е нейното нещо, но често приготвя алкохолни напитки за други хора.

Случаят с Блейк Лайвли и компанията ѝ Betty Buzz не е първият, при който знаменитост си навлича критика заради пускането на пазара на продукт, който не консумира.

Кой командва в дома на Блейк Лайвли и Райън Рейнолдс

Кой командва в дома на Блейк Лайвли и Райън Рейнолдс

Не му е лесно

По същия начин феновете на Дженифър Лопес останаха, меко казано, учудени, когато марката ѝ Delola обяви лансирането на алкохолни напитки през април. Певицата, подобно на Блейк Лайвли, не пие алкохол, но въпреки това реши да го рекламира.