За първи път у нас виното дебютира на модния подиум. Но не като аксесоар, а като главен герой. "Виновници" са модната марка Alessa, която тази година празнува 10-и рожден ден, и вината Verano Azur, произвеждани от New Bloom Winery. Популярните основателки на модния бранд вложиха сърцата и цялото си вдъхновение за създаването на етикетите на белите вина и розетата на една от най-известните винарски изби в страната.

Мими и Мая, които стоят зад модната марка, залагат на традиционните цветове - розово за розето и зелено като тревистия вкус на бялото вино. Изненадата е, че тези акценти присъстват и в лятната колекция на Alessa. Така виното може да се превърне в моден аксесоар, допълнение към чантата или обувките, подбрани за дизайнерския тоалет.

Рекламни лица на колекцията вина и дрехи са самите Мими и Мая. Така за първи път у нас се реализира партньорство между модата и виното - тенденция, наложена от големите имена в световен мащаб вече близо десетилетие.

Снимка 579521

Източник: Verano Azur

Мими и Мая с гордост носят името "българска мечта". Те стартират със сайт за 19 долара и нищожен капитал, а в момента управляват моден бранд, който достига до 90 000 клиенти от 26 държави. Споделят, че формулата на успеха е качеството, отношението към клиента и доживотната гаранция за всяка своя дреха.

Вината Verano Azur се произвеждат от собствените лозови масиви на избата в Съединение New Bloom Winery. Те са вдъхновени от дамите със свободен дух, които искат да се наслаждават на живота тук и сега и се отличават със смелата си визия и хармоничен вкус. Бялото вино Verano Azur за лимитираната серия by Alessa е от сортовете совиньон блан и вионие, а розето от каберне совиньон.

Снимка 579542

Източник: Verano Azur

"Това, което ни спечели във вината Verano Azur и смятаме, че е обща характеристика за нашите марки, е качеството. Така, както създаваме дрехи, които самите ние харесваме и носим, така и това вино бихме препоръчали", споделят създателките на Alessa.

"Щастливи сме, че за първи път в България нашият моден бранд си партнира с винен такъв - една тенденция за колаборация между марки от различни сфери, доста популярна в чужбина. Идеята две изкуства - на виното и модата да си подадат ръка, много ни хареса и се надяваме нашите почитателки да я харесат. А и какво по-хубаво то това виното да си отива с любимия ти тоалет", казват още Мими и Мая.

Снимка 579522

Източник: Verano Azur

"Когато обмисляхме колаборацията с моден бранд, първата ни асоциация бе именно Alessa - високото ниво на професионализъм и самочувствието, което вдъхват на своите клиенти са това, което търсим и с вината Verano Azur."

Мими и Мая често споделят, че всеки техен клиент е част от семейството на Alessa - надяваме се нашите вина да допълват това усещане", разказват от екипа на Verano Azur.

Лимитираната серия Verano Azur by Alessa вече може да се намери по магазините в цялата страна.