Вчеа Wimbledon 2025 приключи с победата на Яник Синер над Карлос Алкарас, а емоциите още дълго ще държат феновете на тениса. И докато ние страдаме за Григор Димитров и се радваме за Иван Иванов, няма как да не обърнем внимание и на социалните мрежи и на една по-различна перспектива на тенис турнира.
Всеки, имал възможността да бъде на трибуните на централния корт в Лондон, вероятно няма да пропусне и да го сподели и със своите последователи в социалните мрежи. Именно там попаднахме на снимки и на Миа Зелу - изкусителна блондинка, която позира на трибуните на Wimbledon и трупа лайкове в Instagram, където има над 160 хиляди последователи.
Последната й публикация е от няколко снимки, на които тя е с бяла мини рокля, точно в духа на дрескода на тенис турнира, а на един от кадрите я виждаме да се наслаждава и на коктейл, очевидно доволна от преживяване.
Не пропуска и да търси интеракция с последователите си. "Все още не е приключило събитието... но купонът е съвсем друга игра", написа тя. А след това се обръща към тях с въпроса кой е любимият им мач от турнира.
Представяйки се за "дигитален разказвач", тя публикува още снимки, с които да ни накара да вярваме, че е била и гост на специално парти в чест на тенис турнира. И има много хора в социалните мрежи, които наистина й вярват и се възхищават на красотата й и дори я питат как се грижи за кожата си.
И да, Миа Зелу наистина е нереално красива... защото е дете на изкуствения интелект. Това е упоменато с малки букви в края на описанието й в Instagram, в което се описва и като "Infuencer-AI". А профили като нейния стават все повече в социалните мрежи.
И докато някои смятат, че тази тенденция е напълно безопасна и че просто трябва да имаме малко повече внимание към това, което гледаме, за други тя е притеснителна, защото може да стане предпоставка за измами, обяснява News.com.
Разбира се, социалните мрежи са свободно пространство, а AI все повече и повече превзема живота ни, затова инфлуенсъри, създадени от изкуствен интелект, ще стават все по-обичайно явление. А на фона и на все по-често генерираните снимки с известни личности, които не са действителни, разграничаването на истина от фикция става все по-трудна задача за нас, потребителите.