Въпреки всички правни проблеми около подкрепяната от китайското правителство ByteDance и нейната платформа TikTok, компанията реши да активира директни съобщения (DM) за всички потребители на приложението.
До този момент функцията беше достъпна само за потребители, които се следват един друг.
Тя беше въведена за първи път през ноември 2022 г. за малка група хора като част от бета тест, но вече е достъпна за всички.
@ugcravina How to set up direct messages on TikTok #tiktokupdate #howtotiktok #directmessages #tiktoktutorials #tiktokdm Born Again - Rihanna
Целта на TikTok с този ход е съвсем ясна - да направи приложението по-социално.
Идеята е, че възможността за пращане на директни съобщения ще насърчи хората да споделят повече, а това би довело и до още повече трафик.
В крайна сметка, стремежът на TikTok е да се превърне в най-предпочитаната социална мрежа за все повече хора, но най-вече за по-възрастните потребители, които по-бавно от младежите откриват видео платформата.
![Снимка 604031](https://webnews.bg/uploads/images/31/4031/604031/768x432.jpg?_=1674817660)
Източник: iStock
Към момента приложението се справя отлично в това направление и може да се похвали с над 1.53 милиарда потребители и над един милиард месечни потребители.
В същото време TikTok е изправена пред предстоящи забрани в САЩ и в ЕС, след като ByteDance призна, че е приложението е било използвано шпионаж на журналисти.
Това доведе до забрана за ползване на приложението през телефони, издадени от правителството на Америка, и в няколко училища.
Въпреки бурния растеж на мрежата и непрестанните подобрения, сред които е и въвеждането на директни съобщения, ТikTok определено има какво да губи, ако законодателните органи продължат да налагат санкции.