TikTok успя за рекордно кратко време да открадне вниманието на младите потребители и да се противопостави на дългогодишни лидери като Facebook и Instagram.
Платформата за видео споделяне, собственост на китайската компания ByteDance, изглежда се насочва към още една гореща ниша, а именно аудио стрийминга.
ByteDance наскоро се е сдобила с патент и търговска марка за името TikTok Music, а от документите става ясно, че TikTok се готви да пусне собствено копие на Spotify и Apple Music, които за момента доминират музикалната ниша.
Източник: iStock
От патентните книжа става ясно, че ТikTok Music ще е мобилно приложение, което ще позволява на потребителите да ”купуват, слушат, споделят, свалят и подреждат в плейлисти музика”, да коментират, да качват снимки и обложки и какво ли още не.
Имайки предвид огромната потребителска база на ТikTok, е доста лесно да си представим колко бързо би могла да се наложи подобна музикална услуга.
Източник: iStock
От ТеchCrunch също така разкриват, че TikTok Music ще разполага с различни абонаментни пакети, както и безплатен такъв, който обаче ще включва реклами.
За момента TikTok и ByteDance нe са коментирали официално патента си и не знаем кога и дали наистина бихме могли да очакваме появата на музикалната платформа.