Според данни на агенцията IHS Markit, към момента над 613.3 милиона души разчитат на абонаменти стрийминг услуги като източник на новини и забавление.

Потребителите на кабелните ТВ оператори са едва 556 милиона и носят на икономиката около 118 милиарда долара. 

В същото време абонатите на стрийминг платформите допринасят с едва 42.6 милиарда долара. Това в голяма степен обяснява и защо толкова много хора започват да предпочитат интернет услугите пред скъпоплатените и не толкова разнообразни кабелни телевизии. 

Интересното е, че продажбите на билети за кино салони са донесли почти колкото и стрийминг съдържанието - 41.1 милиарда долара.

Сега е моментът да отчетем и "гибелта" на дисковете, чиито продажби са спаднали двойно от 2014 г. насам и вливат едва 13.1 милиарда в световната икономика.

Netflix и колко време прекарват потребителите на стрийминг платформата в нея

Колко време потребителите на Netflix прекарват в стрийминг платформата

Часовете минават неусетно