Стрийминг платформите са голяма краста. Ние лично прекарваме страшно много време в слушане на музика и гледане на филми и сериали.
Netflix пък е един от водачите в отнемането на вниманието на хората от всичко останало. Интересна е и статистиката, която вицепрезидентът по оригиналното съдържание на Netflix Синди Холанд предостави по време на ежегодната конференция INTV.
Източник: iStock
Според данните, потребителите прекарват средно по два часа на ден в Netflix. Това време е разпределено между гледане на съдържание и търсене на такова.
Интересното е, че по-голяма част от трафика, който се отчита, идва от телевизори и смарт устройства (лаптопи, таблети), отколкото от смартфони, пише COMICBOOK.
Netflix отвръща на удара
Спорът между стрийминг платформата и Стивън Спилбърг става все по-интересен
Гореспоменатите два часа са си доста време, но и затова Netflix плаща милиарди на година за създаването на оригинално съдържание.