По-рано тази седмица Ford представиха обновената версия на най-продаваната им кола във Великобритания - Puma.

Тест драйв на Ford Kuga хибрид - доказателството, че класиката не бива да умира

Ford Kuga хибрид - доказателството, че класиката не бива да умира

Модерна хибридна система и класически подход в интериора

По компактния кросоувър са направени някои промени, които имат за цел да освежат модела. В интериора например прави впечатление вдъхновения от някои спортни модели кокпит. Екраните се намират високо и под ъгъл към шофьора, докато физическите бутони са сведени до минимум.

Инструменталният клъстър пред шофьора например е по-голям от този предшественика, защото е 12.8-инчов. Дисплеят в средата на таблото също е по-голям - 12-инчов.

Снимка 652758

Източник: Ford

Информационно-развлекателната система в новата Puma пък има два пъти по-голяма изчислителна мощност от предишната версия и се адаптира, за да улесни достъпа до функциите, които водачите използват най-много. 

В багажника отново ще намерим 80-литровия MegaBox, който може да събере покупките от пазаруването например. Фейслифтът на Ford Puma идва в три версии - Titanium, ST-Line и ST-Line X. Автомобилът ще се предлага в шест цвята, сред които и новият за модела Cactus Grey.

Снимка 652759

Източник: Ford

И трите модела на новия Ford Puma ще се предлагат с еднолитровия EcoBoost мек хибриден двигател на компанията, който използва 48-волтова батерия. Новият Ford Puma ще се произвежда във фабриката на Ford в Крайова, Румъния.

По-интересното обаче е, че от компанията обявиха, че готвят изцяло електрическа версия на модела - Ford Puma Gen-E. Тя трябва да бъде представена по-късно тази година и отново да се произвежда в Румъния.

Снимка 652755

Източник: Ford

Според Autocar, електрическата Puma ще има доста големи прилики с Ford E-Transit Courier що се отнася до електрическото задвижване, защото са проектирани заедно. E-Transit Courier ще разполага с пробег от около 380 км, което означава, че Ford Puma Gen-E най-вероятно няма да падне по-долу.

COMPOlive - проектът, с който Ford ще правят автомобилни части от маслинови дървета

Как Ford ще прави части за коли, но от маслинoви клони

Стъпка в правилната посока

Според Electrek, цената на Ford Puma Gen-E се очаква да бъде около 44 000 долара или с над 12 000 долара по-скъпа от задвижваната от петрол версия.