US Open е в разгара си и вече нямаме търпение турнирът да влезе в заключителната си фаза, за да видим как някои от най-силните в тениса в момента се изправят един срещу друг.
Но не само тенисът влиза в полезрението ни по време на мачовете. Често камерите показват треньорските щабове на играчите и техните половинки, и семейства. И това се случва не само на US Open, но и на почти всеки по-значим турнир.
Впечатление обаче прави, че някои от тези половинки са инфлуенсъри и посещението на подобни спортни събития генерира съдържание за социалните им мрежи. А покрай това идват последователи и повече рекламодатели.
Източник: GettyImages
Пейдж Лоренц и Томи Пол
Оказва се, че понякога именно половинките на тенисистите са по-заети от самите тях по време на турнири от Големия шлем. Така например пред Forbes Пейдж Лоренц, която е нежната половинка на американеца Томи Пол, казва, че по време на US Open тя ще има толкова партньорства с брандове, колкото и тенисистът.
За двете седмици, в които се провежда последният за годината турнир от Големия шлем, 26-годишната Лоренц ще публикува постове и ще бъде на събития на поне 15 от нейните спонсори.
Тя твърди, че около 80% от всички близо 700 000 последователи, които има в Instagram, са жени, а едва между 10 и 15% от тях се интересуват от тенис.
Според Forbes, най-популярните тенис половинки като Лоренц, Морган Рийдъл (приятелката на Тайлър Фриц), Аян Брумфийлд (приятелката на Франсис Тиафо) ще спечелят между 1 и 3 милиона долара от колаборации с различни брандове.
От изданието пишат, че инфлуенсъри с подобен брой последователи в Instagram в световен мащаб, които не са свързани със спорт, взимат между 5000 до 25 000 долара за спонсориран пост. Докато за тези, които са свързани със спорт, сумата е далеч по-висока - между 30 000 и 60 000 долара на публикация.
Това кара популярните тенис половинки да се обръщат към услугите на агенции, които да им помагат в целия процес. Морган Рийдъл например работи с Rare Global, които са ѝ помогнали да си осигури партньорства с брандове като Grey Goose, Boss, Wilson, Bumble and bumble, David Yurman и Ole Henriksen.
Пейдж Лоренц пък се е обърнала към WME, която представлява и много актьори в Холивуд. Така се е сдобила със сделки с Target, Dove, Saint James Iced Tea и Wella.
От Forbes твърдят, че сделки от този тип в повечето случаи са за около година и изискват регулярно публикуване и тагване в Instagram, споменаване във влогове и носене на продуктите по време на тенис мачове. За всичко това рекламодателите плащат между 200 000 и 500 000 долара.
"Ще излъжа, ако кажа, че тенисът не е повлиял на доходите ми. Що се отнася до сделката с марката, това направи съдържанието ми по-ценно", казва Лоренц пред Forbes.
gavrilov-cska-ch
на 01.09.2024 в 12:12:08 #2За вкуса на спермата ше питаш не майка ти ами жена ти, след като се наниже на жезъла ми.
gavrilov-cska-ch
на 01.09.2024 в 12:10:48 #1Викни майка ти, ше и покажа напълно нови усещания в секса. Даже братче ше си имаш!