Мисис България 2003 и заелата трето място в конкурса Мисис Свят, Яненка Люцканова, стана новото лице на италианската марка бижута Zoppini за Европа.

Предложението за съвместна работа дошло още в началото на годината от представителя на Zoppini Марио Торе, като първоначалната идея била атрактивната българка да украси рекламите им в България. След като собственикът на фирмата Симеоне Уголини видял нейни снимки обаче, решил, че тя трябва да представя марката в цяла Европа.

Сесията е реализирана по време на Седмицата на модата в Милано. За визията на Люцканова се погрижил екип от 14 души, сред които модният фотограф на Vouge accessories Дарио Плозер и стилистът Лука Стефанели.

От 1 декември в ефира на Fashion TV ще се завърти премиерно и филм, показващ заснемането на фотосесията.

"Това е голяма чест за мен, защото за първи път българка стига толкова далеч в модната си кариера в Европа", споделя Яненка.

В момента, за шеста поредна година, тя се занимава с организацията на конкурса за най-красива омъжена българка Мисис България, който ще се проведе на 27 декември в предаването "Огледала" по bTV. Тогава ще стане ясно и коя ще е най-достойната дама, която ще представи страната ни на конкурса Mrs World.