Мисис България 2003 и заелата трето място в конкурса Мисис Свят, Яненка Люцканова, стана новото лице на италианската марка бижута Zoppini за Европа.
Предложението за съвместна работа дошло още в началото на годината от представителя на Zoppini Марио Торе, като първоначалната идея била атрактивната българка да украси рекламите им в България. След като собственикът на фирмата Симеоне Уголини видял нейни снимки обаче, решил, че тя трябва да представя марката в цяла Европа.
Сесията е реализирана по време на Седмицата на модата в Милано. За визията на Люцканова се погрижил екип от 14 души, сред които модният фотограф на Vouge accessories Дарио Плозер и стилистът Лука Стефанели.
От 1 декември в ефира на Fashion TV ще се завърти премиерно и филм, показващ заснемането на фотосесията.
"Това е голяма чест за мен, защото за първи път българка стига толкова далеч в модната си кариера в Европа", споделя Яненка.
В момента, за шеста поредна година, тя се занимава с организацията на конкурса за най-красива омъжена българка Мисис България, който ще се проведе на 27 декември в предаването "Огледала" по bTV. Тогава ще стане ясно и коя ще е най-достойната дама, която ще представи страната ни на конкурса Mrs World.
vitro
на 24.10.2008 в 18:32:23 #3връзката е там,че ако тази 2003 е била на 19 години,сега 2008 е на 24...кви менопаузи,кви 5 лева
MaNagUa
на 24.10.2008 в 12:16:42 #2витро къде е връзката ... идеята е, че ако тая е била мисис България 2003, то сега е мисис Менопауза 2008....
vitro
на 24.10.2008 в 11:59:37 #1Кодек,уникално прост си Нали една може да е мисис на 18,а друга мис на 40...