Кeлвин Клайн, който наскоро отбеляза 40 години от създаването на своята марка, е категоричен, че модните среди много са се променили от началото на неговата кариера.
Модната индустрия в момента се "основава на изследването на пазарите, структурата на компанията. Вече не може и да става дума за млади дизайнери с идеи, които изникват от нищото. Това е огромна промяна", заяви американският дизайнер на конференция с участието на студенти от Американския университет в Париж.
"Когато започвах Уолстрийт не вземаше модата на сериозно. Те смятаха, че това е царството на интуицията, капризите, смяната на сезоните", разказва дизайнерът. "А сега не може да се прави сериозно мода", без да си част от компания, която има акции на борсата.
Клайн е оптимист, че "винаги ще има място за дебютанти". "Именно това е прекрасното в модата. Мога да започна днес със същото количество пари, с които започнах през 1968 г. Зная, че бих могъл".
"Да се работи в модните среди е тежко и изисква пълно отдаване. Няма лесен начин да успееш", допълни дизайнерът.