Последната рекламна кампания на луксозната къща за бижута Tiffany & Co. по всяка вероятност е най-обсъжданата до момента. Но тя предизвика широк отзвук не заради първата обща поява на звездната двойка Бионсе и Джей Зи. А заради друго.
Кампанията предизвика разгорещен дебат в социалните мрежи, както и недоволството на самата Бионсе. Изпълнителката на хита "Halo" е бясна и разочарована от фирмата заради предисторията на 128-каратовия диамант, който сложи на една от снимките във фотосесията.
Тя стана четвъртата дама в света, която е имала шанса да поноси заветното бижу. Преди нея това правят социалистката Мери Уайтхаус през 1957 г., последвана от Одри Хепбърн през 1961 г., а през 2019 г. и Лейди Гага се появи с огърлицата на Оскарите.
Проблемът е, че чак сега, когато Бионсе се снима със скъпоценния камък, се разбра, че диамантът е "кървав". А певицата не е била наясно с предисторията му.
От Mirror съобщават, че камъкът на раздора е открит в мина на компанията De Beers в Кимбърли, Южна Африка, през 1877 г. Мястото е прочуто с множеството инциденти и ужасните условия и нископлатен труд. Само за две години там умират 1000 работници заради тежки заболявания като пневмония и скорбут.
През 1879 г. собственикът на мината продава диаманта на Чарлз Тифани, създателят на едноименното ателие за бижута.
Въпреки тъмното минало на диаманта, все пак рекламната кампания About Love с Бионсе и Джей Зи трябва да доведе до не едно добро дело. Те са се съгласили да участват в нея, ако Tiffany & Co. дари 1.5 милиона долара за стипендиантски програми в колежи и университети, в които учат чернокожи.