Американската компания за луксозни бижута Tiffany and Co. съществува от 1837 г. и досега все известни и стилни личности са участвали в техни рекламни кампании - не че сме очаквали друго.

LVMH, Tiffany & Co. и една сделка за 16.2 милиарда долара

Най-луксозната сделка на годината

И всички са доволни

Последната реклама е на вечната тема за любовта и този път главните действащи лица в нея са двойката милиардери Бионсе и Джей Зи. И това е първият път, в който изпълнителката на хита "Halo" и успешният рапър и бизнесмен се появяват заедно в кампания.

39-годишната Бионсе побърза да сподели три снимки от въпросната фотосесия в своя Instagram, като на една от снимките тя и съпругът й позират пред невиждана досега картина на Жан-Мишел Баския.

На друга от снимките пък Джей Зи е прегърнал Бионсе, а тя е с гръб. И акцентът тук не е плътно прилепналата по тялото й и изрязана черна рокля, а огромният жълт 128.54-каратов диамант на Tiffany, който небрежно се е спуснал по кожата й.

Скъпоценният камък е открит в Южна Африка през 1877 г. и преди това е носен само от четири други дами: Мери Уайтхаус, Одри Хепбърн, Лейди Гага и Гал Гадот. Стойността му е 30 милиона долара.

Александър Арно, изпълнителен вицепрезидент на Tiffany and Co, казва пред Yahoo Life защо луксозният бранд е избрал точно Бионсе и Джей Зи за най-новата си реклама.

Бионсе, безсънието, физическата умора и други негативни моменти от звездната й кариера

Цената на славата - според Бионсе

Обратната страна на медала популярност

"Тя е най-добрата певица в света, а той е най-добрият рапър в света. А ние сме най-добрата компания за бижута в света, нали така", пита риторично господин Арно и в същото време дава логично обяснение на причината за съвместния им проект.