В началото на тази година Porsche пусна официално в продажба новия изцяло електрически Macan, който положи ново начало за модела - без двигател с вътрешно горене.
Имахме възможността да го тестваме във върховото му изпълнение Turbo. Но от Porsche са решили да не оставят нещата така и разбираме, че ще пуснат изцяло спортно ориентирана версия GTS.
Porsche Macan GTS е с най-ниския център на тежестта в моделната гама, а теглото е в превес към задния мост (48:52), както бихме очаквали от спортен модел.
Източник: Porsche
Porsche Macan GTS
Новият Macan GTS се отличава с подчертано индивидуален стил. Стилистиката му включва боядисани в черно детайли в предната, страничните и задната част, които са характерни за всички GTS модели на Porsche.
Променени са облицовките на страничните прагове, които към задната част се разширяват. Ще бъдат налични и три нови цвята - завръщането си прави емблематичният Crayon, типичният за GTS цвят - Carmine Red също е на дневен ред, а за първи път при Macan ще се предлага и Lugano Blue.
Източник: Porsche
Porsche Macan GTS
В интериора има кожени елементи Race-Tex, като целият волан е облицован с Race-Tex. Освен него тези елементи ще открием в подлакътниците на централната конзола, панелите на вратите и върху арматурното табло.
Централните панели на седалките също са облицовани с Race-Tex, докато страничните опори и тази за главата са завършени с гладка кожа.
Източник: Porsche
Porsche Macan GTS
Мощността на Porsche Macan GTS е 516 к.с, като достига до 571 к.с. с функцията overboost. Максималният въртящ момент също е впечатляващ. Става дума за 955 Нм. Батерията на GTS серията е познатата 100 кВтч и трябва да осигури до 586 км пробег.
Източник: Porsche
Porsche Macan GTS
Максималната ѝ скорост на зареждане на бърза зарядна станция е 270 кВт. Това означава, че от 10-80% батерията ще може да се зареди за около 20 минути.
Porsche Macan GTS вече може да бъде поръчано и в България, като цената му започва от 212 637 лева (108 720 евро).