Тези дни са изпълнени с новини около спортните марки и в частност екипите на футболните отбори. Но нищо ново под слънцето - лятото винаги е така.

ПСЖ, Nike и историческият им договор

Историческият договор между ПСЖ и Nike

По 80 милиона долара на година ще влизат в касата на клуба

Вече разбрахме за забележителната по своя размер сделка между Nike и ПСЖ, а сега попаднахме на още една интересна новина около бранда.

По информация на изпълнителния директор на Nike - Марк Паркър, екипът на женския национален отбор по футбол на САЩ се е превърнал в най-продавания през сезона.

От думите на Паркър става ясно, че заради доброто представяне на световно първенство по футбол за жени Nike са продали повече екипи на женския отбор на САЩ, отколкото от тези на останалите футболни отбори (мъжки и женски) за един сезон. 

Леброн Джеймс, Антъни Дейвис, Лос Анджелис Лейкърс и каква промяна ще направи Краля

Нова ера за Леброн Джеймс

Голямата промяна за Краля

Интересно е също, че повече от половината отбори на световното първенство по футбол за жени са били с екипировка на Nike. Горе-долу и половината от спортистките са носили техни обувки. Това е показателно за вниманието, което марката обръща на спортуващите жени.

Кауай Ленърд, Nike и защо баскетболистът съди компанията

Баскетболист съди Nike заради лого

Кауай Ленърд иска да защити своето

Показателен за успеха на Nike пък е и фактът, че се превърна в най-големия дистрибутор на сутиени в Северна Америка, пише Finance Insider.