Тези дни са изпълнени с новини около спортните марки и в частност екипите на футболните отбори. Но нищо ново под слънцето - лятото винаги е така.
Вече разбрахме за забележителната по своя размер сделка между Nike и ПСЖ, а сега попаднахме на още една интересна новина около бранда.
По информация на изпълнителния директор на Nike - Марк Паркър, екипът на женския национален отбор по футбол на САЩ се е превърнал в най-продавания през сезона.
От думите на Паркър става ясно, че заради доброто представяне на световно първенство по футбол за жени Nike са продали повече екипи на женския отбор на САЩ, отколкото от тези на останалите футболни отбори (мъжки и женски) за един сезон.
Интересно е също, че повече от половината отбори на световното първенство по футбол за жени са били с екипировка на Nike. Горе-долу и половината от спортистките са носили техни обувки. Това е показателно за вниманието, което марката обръща на спортуващите жени.
Показателен за успеха на Nike пък е и фактът, че се превърна в най-големия дистрибутор на сутиени в Северна Америка, пише Finance Insider.