Актриса е рекламно лице на самозалепващи се силиконови гърди в умален размер. Това пособие се лепва върху женското чело и целта му е да накара мъжете да възприемат жените по-сериозно в работна среда.

Рекламният клип е сниман още през 2010 г., но едва сега доби популярност у нас. Той започва с няколко сцени, в които първата френска носителка на “Оскар” за главна женска роля се възмущава от това, че нейни колеги се взират в деколтето ѝ, докато тя говори.

Снимка 254561

Оскарът (2008 г.) е за превъплъщението ѝ в голямата певица Едит Пиаф във филма “Животът в розово”. Става въпрос за Марион Котияр, която стана известна тези дни и като причината за раздялата на Брад Пит и Анджелина Джоли.

“Френските жени знаят от векове, че за да спечелиш респекта на мъжете, трябва да ги накараш да те гледат в очите”, казва Котияр.

Снимка 254560

В следващия кадър тя се появява със силиконовите гърди, залепени на челото ѝ. Според рекламата така пособието успешно кара мъжете да се взират в очите, а не в бюста на жените.

Затова слоганът на продукта е: “Накарайте ги почти да ви гледат в очите!”До французойката в рекламата се появяват също Лесли Анн Уорън, която бе екранната майка на Макколи Кълкин в “Ричи Рич”, и чернокожата актриса от сериала “Империя” Таражи П. Хенсън.

Снимка 254559

Двете актриси представят други два вида от самозалепващите се пособия, съответно гърди на по-възрастна жена и на чернокожа. У нас засега силиконовите умалени цици не се продават. Така че не е ясно българските мъже къде точно се взират, като срещнат жена!