TikTok е абсолютна сензация сред младежите и рекордно бързо успя да си спечели конкурентна позиция спрямо останалите големи социални мрежи.
Сега обаче платформата за видео споделяне е на път да поеме в една меко казано неочаквана посока.
Тази седмица компанията разкри, че се готви да стартира услуга за доставки на храна, която ще се нарича TikTok Kitchen и ще се развива в партньорство с компания на име Virtual Dining Concepts.
Източник: iStock
TikTok Kitchen няма да разполага с физически обекти и храната ще достига до клиентите само чрез доставка, като за момента услугата ще е налична само в САЩ.
По-любопитното е, че менюто на TikTok Kitchen няма да се базира на традиционни артикули или рецепти, а ще предлага храни, които са станали вайръл в оригиналния TikTok.
Иначе казано, ако дадена манджа започне да се появява в повече видеа и предизвика по-голям интерес, тя най-вероятно ще бъде вкарана и в менюто на TikTok Kitchen.
Източник: iStock
Създателите на кулинарно съдържание, чиито клипове се справят най-добре, ще бъдат “побутвани” от алгоритмите на платформата, така че да се показват пред максимален брой хора.
Засега обаче не се споменава дали тези инфлуенсъри ще получават и финансови бонуси за гледанията, които клипчетата им с храна трупат.
Според някои обаче TikTok Kitchen не е дългосрочен проект, а просто маркетингов трик от страна на TikTok, с който да достигне до още повече хора.