TikTok е абсолютна сензация сред младежите и рекордно бързо успя да си спечели конкурентна позиция спрямо останалите големи социални мрежи. 

TikTok и новите рекорди на компанията

Новите рекорди на TikTok

Над три милиарда сваляния

Сега обаче платформата за видео споделяне е на път да поеме в една меко казано неочаквана посока. 

Тази седмица компанията разкри, че се готви да стартира услуга за доставки на храна, която ще се нарича TikTok Kitchen и ще се развива в партньорство с компания на име Virtual Dining Concepts. 

Снимка 557816

Източник: iStock

TikTok Kitchen няма да разполага с физически обекти и храната ще достига до клиентите само чрез доставка, като за момента услугата ще е налична само в САЩ. 

По-любопитното е, че менюто на TikTok Kitchen няма да се базира на традиционни артикули или рецепти, а ще предлага храни, които са станали вайръл в оригиналния TikTok. 

Иначе казано, ако дадена манджа започне да се появява в повече видеа и предизвика по-голям интерес, тя най-вероятно ще бъде вкарана и в менюто на TikTok Kitchen. 

Снимка 557815

Източник: iStock

Създателите на кулинарно съдържание, чиито клипове се справят най-добре, ще бъдат “побутвани” от алгоритмите на платформата, така че да се показват пред максимален брой хора. 

Засега обаче не се споменава дали тези инфлуенсъри ще получават и финансови бонуси за гледанията, които клипчетата им с храна трупат. 

Социалните мрежи, Instagram, Facebook, TikTok, Snapchat и рискът от депресия

Кои социални медии увеличават риска от депресия

Snapchat, Facebook и TikTok или...

Според някои обаче TikTok Kitchen не е дългосрочен проект, а просто маркетингов трик от страна на TikTok, с който да достигне до още повече хора.