Стъпка по стъпка, Xiaomi се превърна в една от любимите компании на хората, за които балансът между качество и цена е от водещо значение.
Въпреки това за мнозина си остава тайна как компанията успява да държи приятно ниски цени (дори при най-новите си продукти), без това да се отразява на удовлетвореността на потребителите.
Наскоро СЕО-то на компанията Лей Джун разкри, че тази стратегия е в основата на политиката на компанията. В голяма степен се дължи и на факта, че Xiaomi залага повече на продажби през интернет, отколкото през физически магазини.
А това позволява да се поддържа марж в печалбите от между 8 и 9%, което е много по-нисък коефициент от този на други големи в бранша.
Apple например поддържа марж от около 64% при ценообразуването на iPhone, докато при Samsung процентите варират между 30 и 46.03% - в зависимост от типа продукти.
По думите на Джун, Xiaomi ще запази тези коефициенти и при 5G телефоните си.
Към момента китайският производител е четвърти в света по продажби на смартфони, но все още е далеч от лидерите Samsung и Huawei.