Стартиралата през април 2014 г. традиционна образователна кампания „dm Слънчеви деца" обедини 64 участващи детски градини, благодарение на които достигна до около 12 000 деца на територията на България. Всички деца получиха тематични пакети с подаръци от dm. Целта на кампанията е да разкаже както за ползите така и да за рисковете при излагане на слънце, да събуди интерес и да насочи към правилната грижа за кожата през лятото децата, техните родители и педагозите.

Инициативата „dm Слънчеви деца" се провежда за втори пореден път през 2014 г. и насочва вниманието към неизменната през лятото тема - Слънцезащита. Инициативата подкрепиха 64 детски градини в България, в 20 града в страната или близо 12000 деца станаха Слънчевите деца на dm в България. Децата получиха пакети, които съдържат книжка с приказка и информация на тема Слънцезащита, както и подаръци - детска слънцезащитна шапка и стикер за автомобил за лятната ваканция „Слънчево дете в колата". На възпитателите в градините бяха предоставени детски слънцезащитни продукти, с които да мажат децата по време на техните летни игри навън. Във всички участващи детски градини бяха поставени плакати, насочващи допълнително вниманието на децата, техните родители и педагози към лятната тема.

Във всички dm филиали са на разположение образователните книжки на „Слънчевите деца", а приятните изненади вътре, освен приказката и талоните за отстъпка, могат да донесат допълнителни подаръци - детски UV-часовничета във формата на гривна, които показват колко силно грее слънцето. При нагряване те променят цвета си и подсещат малчуганите да се пазят от слънцето.

Целта на dm е образователна : не само децата, но и много възрастни често пренебрегват в дългосрочен план последиците от едно слънчево изгаряне. Dm иска да насочи вниманието към опасностите от излагането на слънце и да постигне по-отговорно отношение към слънчевите бани. За целта са организирани безплатни консултации с лекари дерматолози за децата, както и много образователни игри с аниматори и подаръци. В София консултациите се проведоха на 28 юни в Южния парк и събраха над 400 деца и техни родители. В останалите Бургас и Варна консултациите ще се проведат на следните дати:
Бургас - 5 юли, централен плаж
Варна - 12 юли, кръстовището на бул.Сливница и бул. Княз Борис І (пред хотел Черно море)

Като водещ производител на слънцезащитни продукти с марка Nivea Байерсдорф е основен партньор на dm още от старта на инициативата „dm Слънчеви деца". С дългогодишния си опит Байерсдорф е не само производител, но и иноватор в сферата на слънцезащитните продукти. За детските продукти са характерни и следните качества: дълготрайност, водоустойчивост и защита веднага след нанасянето им.

И тази година dm насърчава малчуганите да се оставят на фантазията си и да нарисуват своя най-хубав слънчев ден - всеки изпратил рисунката си или друго свое творение може да спечели за цялото семейство лятна почивка. Повече за условията на играта на www.dm-drogeriemarkt.bg