Както знаем, за създаването на качествен и стойностен филм, са необходими добри идеи, въображение и разбира се, цял екип, който да работи заедно отдадено. Макар и силно творческа сфера, кино продукцията също може да бъде подвластна на изкуствения интелект, който така упорито завзема повече и повече аспекти от живота ни. И доказателство за това е филмът, озаглавен Next Stop Paris.
Той е късометражна романтична история, която е по-различна от всички останали, които сме гледали досега, с това, че е създадена предимно с помощта на изкуствен интелект.
Филмът е продукция на TCLtv+, чиято премиера ще бъде това лято. Вече обаче може да хвърлим поглед към трейлъра.
От него става ясно, че сюжетът проследява пътуването на млада жена по време на медения ѝ месец в Париж сама, след като е била зарязана на сватбата от годеника си, който бяга с друга. Във влака жената среща непознат и така двамата се потапят в атмосферата на френската столица заедно.
Няма как да не ни направи впечатление обаче, че в трейлъра почти всичко изглежда сюрреалистично, лишено от емоция, включително и персонажите, които освен това се движат по много неестествен начин, а устните им дори не се синхронизират при говорене.
За Next Stop Paris от TCL са заложили на живи сценаристи, както и актьори, които да озвучават. Въпреки че в екипа на филма са били включени и други специалисти, той в голяма степен е реализиран благодарение на генеративен AI.
"Развълнувана съм от тази възможност да ни отличи с оригинално програмиране. AIGC (съдържание, генерирано от изкуствен интелект) за нас е началото. Това е нов подход и има смисъл, предвид че идваме от технологична и хардуерна компания, това да е мястото, откъдето да започнем", споделя Крис Реджина, главен директор по съдържанието на TCL, пред Broadcasting+Cable.
От компанията се надяват, че оригиналното съдържание може да помогне за привличането на зрители, както и да помогне за изграждането на идентичността ѝ. Освен това TCL планира да направи оригиналното си съдържание достъпно за пазаруване и да има генерирани от изкуствен интелект "герои в нашите предавания, които могат да бъдат посланици на марката и инфлуенсъри за рекламодателите", допълва Крис Реджина.
По думите ѝ обаче компанията не се е фокусирала само върху генерирано от изкуствен интелект съдържание. Работи се и върху традиционно такова, което включва филми и предавания по сценарий, издава още тя, цитирана от Engadget.