Италианският производител на спортни автомобили Ferrari се ядоса на немския дизайнер Philipp Plein. Толкова, че в официално писмо му постави ултиматум да спре да използва продуктите им за своя реклама.

Причината дизайнерът да ядоса управата на Ferrari се оказаха кадри и видеа в социалните мрежи, в които Philipp Plein рекламира свои маратонки върху капака на собственото си Ferrari.

Представителите на спортните автомобили обаче изразиха огромното си възмущение от факта, че дизайнерът е ползвал автомобила за рекламни цели на собствените си продукти, с което обаче накърнява репутацията на Ferrari.

Във въпросното видео полугола красавица мие колата, върху чийто капак са сложени съответните маратонки на стойност 800 долара. Проблемът според Ferrari е, че не желаят тяхната марка да бъде асоциирана със сексуалните намеци, които рекламата на Philipp Plein прави.

Според дизайнера обаче искането на Ferrari си е чисто изнудване и той е готов да предприеме законови мерки, ако продължават да настояват да свали кадрите.

Philipp Plein е възмутен от претенциите на производителите на луксозните спортни автомобили и смята, че те се държат изключително арогантно с клиентите си (какъвто е той самият). 

Факт е, че във въпросните видеа и кардри са използвани не само автомобили на Ferrari, но и на други марки луксозни автомобили. Поне до настоящия момент дизайнерът не се е оплакал, че някой от тях има проблем с това.