След известно затишие Бионсе се завърна с гръм и трясък на музикалната сцена с Cowboy Carter. Той предизвика доста противоречиви реакции, защото никой не очакваше една от най-популярните аренби изпълнителки да направи кънтри албум.

Бионсе и Cowboy Carter - много суперлативи и една критика за новия й албум

Много суперлативи и една критика - новият кънтри албум на Бионсе

Певицата отново чупи рекорди, макар и в съвсем различен стил

Ако оставим настрана новата й музика, 42-годишната Бионсе успя да ядоса доста хора и по друга причина. Наскоро тя лансира собствена марка продукти за коса - Cecred. Именно с употребата им тя обяснява добрия вид на дългата си и изрусена коса.

Последваха критики, че певицата е известна с факта, че често носи перука и косата, с която виждаме, не е истинска. Явно това я провокира на качи видео в личния си профил в Instagram, където виждаме точно как измива, подхранва и оформя прическата си.

"Вече 25 години поддържам русия цвят на естествената си коса и всички тези експерименти изиграха роля при създаването на продуктите на Cecred", пише тя. Виждаме, че след измиване косата й възвръща естествените ситни афро къдрици.

Впоследствие обаче, с помощта на продукти и преса, косата й бива изправена, за да добие вида, който виждаме от рекламната кампания на Cowboy Carter. "Витае една стигма и грешно възприятие, че хората, които носят перуки, нямат дълга и здрава коса. Това са глупости", допълва още Бионсе.