След като не успя да бъде работещ член на кралското семейство, Меган Маркъл реши да се превърне в бизнесдама - след сделката с Netflix и собствения подкаст, тя основа и лайфстайл бранда American Riviera Orchard.
Първият продукт, който реши да рекламира, се оказа ягодов мармалад. Наглед невинното бурканче предизвика много реакции, включително и от самия Бъкингамски дворец. На официалния профил на магазина му в Instagram се появи публикация за ягодовия му мармалад.
А сега става ясно, че и друга ферма, свързана с кралското семейство, също произвежда конфитюри от собствените си плодове, при това още от 90-те години на минали век. Става дума за Highgrove Garden - градините към личното имение на крал Чарлз, които той започва да създава малко след закупуването му.
Сега продукция на Highgrove за първи път ще участва на прочутото цветно изложение в Челси в Лондон. Градинското шоу се организира от Кралското градинарско дружество и тази годна ще се състои от 21 до 25 май в прочутия квартал на британската столица.
Посетителите му ще могат да опитат и закупят продукти от градините на Чарлз като мед, органичен ябълков сок и джин с билки от билковата му градина. Разбира се, и богато разнообразие от мармалади, желета и чътнита, които Highgrove Garden произвежда повече от 30 години, пишат Tatler.
На Цветното изложение в Челси ще се предлагат още литографии на акварелите, рисувани от крал Чарлз. Щандът на Highgrove Garden ще предложи още демонстрации на дърводелство, бродерия и създаване на фигури от върбови клонки - Меган определено ще може да почерпи доста идеи.