Алисия Силвърстоун прави истинско голямо завръщане. Съвсем скоро дебютира новият ѝ филм Reptile в платформата на Netflix, в който участва и Джъстин Тимбърлейк. А миналата седмица тя получи една от най-желаните роли в света на модата - в кампания на Marc Jacobs.
След Ким Кардашиян и Бела Хадид, Силвърстоун се снима в поредица от рекламни клипове за дизайнера и неговата подмарка Heaven. И разбира се, нямаше как да се случи така, че Силвърстоун да участва в модна кампания и да не отдаде почит на филма си от 1995 г. "Баровки". Екипът на Джейкъбс и фотографката Алис Нийл правят точно това, включвайки множество препратки към култовия филм.
В кадрите характерните за марката ботуши Kiki се появяват няколко пъти, както и облекло от две части, вдъхновен от катарамите на ботушите. Силвърстоун носи комплекта Kiki в светло розово, но на сайта на Marc Jacobs той може да се открие и в черно.
След това актрисата позира с химикалката и чантата за пазаруване на героинята си от филма Шер Хоровиц, припомняйки една от най-запомнящите се сцени в "Баровки", обясняват от InStyle.
Новият филм на Алисия - криминалният трилър Reptile я събира отново с бившия ѝ колега Бенисио Дел Торо. Двамата се снимат заедно в "Свръхбагаж" от 1997 г. Говорейки за екранната им химия, режисьорът Грант Сингър нарича играта на Алисия Силвърстоун "без усилие" и "противодействие на тежестта", която Дел Торо внася в ролята си.
Друг предстоящ проекти на Алисия Силвърстоун е с подходящото заглавие Y2K, който в момента е в постпродукция. Комедията ще разказва за дуо, което се подготвя да "разбие последното голямо празненство преди новото хилядолетие в новогодишната нощ на 1999 г.".