Интересът към четвърти сезон на Stranger Things беше наистина голям, защото и феновете на сериала не са никак малко. И неслучайно премаза конкуренцията си, когато беше пуснат.

Running Up That Hill, Кейт Буш, Billboard, Stranger Things и песента, която e на върха на две световни музикални класации

Коя е най-слушаната песен това лято

Парчето на Кейт Буш няма конкуренция

Също неслучайно "Running Up That Hill" на Кейт Буш беше буквално възкресена във всички класации. Но въпреки доброто представяне в първите дни, оставаше въпросът дали ще успее да детронира краля по гледаемост в Netflix.

Да, говорим за Squid Game, който в края на миналата година помете всичко живо и скъпо струващо, за да се превърне в най-гледания сериал на Netflix въобще. Е, знаем че стрийминг платформата измерва успеха до първите 28 дни от пускането на продукциите си, така че вече можем да видим какво се е получило.

Оказва се, че колко и фенове да има Stranger Things и колкото и голяма да беше еуфорията около четвърти сезон, не можем да говорим за поставяне на рекорд. Според Variety първата и втората части на четвърти сезон на Stranger Things са били гледани общо 1.4 милиарда часа за първите 28 дни от пускането си.

Което се доближава до постижението на Squid Game от 1.7 милиарда часа, но се оказва недостатъчно. И дори по-голямата продължителност на епизодите не е помогнала на сериала да се изкачи на първото място. Общата продължителност на епизодите на Stranger Things е впечатляващите 13 часа, докато тази на Squid Game е едва осем.

Squid Game, Netflix и официалното потвърждение за втори сезон на сериала

Играта на калмари продължава

Какво да очакваме от втори сезон на Squid Game

Но дори тези пет часа в повече не са се оказали достатъчни, за да бъде подобрен рекордът. На трето място по гледаемост остава пети сезон на Money Heist, който може да се похвали с малко на 792 милиона часа. Което пък води и до още един факт: в топ три на Netflix доминират сериалите, в които не се говори на английски.