Съвсем нормално е феновете на киното да очакват с нетърпение "Автар: Природата на водата" (Avatar: The Way of Water), защото това продължение го очакваме от близо 15 години.

"Аватар: Природата на водата", слуховете за новите заглавия и критиките към тях

Негативните напрежения около "Аватар"

Какво се случва с филма

Вече видяхме няколко кадъра от филма, както и тийзър, който не ни подсказва кой знае колко много за сюжета, но пък ни прави едно бързо развеждане из напълно нови за нас територии на Пандора.

Той направи дебюта си още в края на миналата седмица, но бе пускан само по кината преди "Доктор Стрейндж в Мултивселената на лудостта". Но в началото на тази бе пуснат съвсем официално и в интернет пространството.

И се оказва, че наистина много хора са проявили интерес. Според данни на Disney и 20th Century Studio, за първите 24 часа от пускането на тийзъра на "Автар: Природата на водата", той е генерирал 148.6 милиона гледания, като цели 23 милиона гледания от тях са регистрирани в Китай.

По този показател изпреварва всички последни филми от сагата за "Междузвездни войни", включително и "Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър" (112.4 милиона гледания), пише The Hollywood Reporter. Но тази статистика реално не включва милионите хора, които са гледали тийзъра още по кината.

"Аватар: Природата на водата", Джеймс Камерън, Зоуи Салдана и първи тийзър на филма

Завръщаме се на Пандора

Първи тийзър на дългоочаквания "Аватар: Природата на водата" (Avatar: The Way of Water)

Когато става дума за тийзъри и гледаемост, на първо място е този на "Бързи и яростни 9", който събра 202.7 милиона гледания за първите 24 часа от пускането си. Зад "Автар: Природата на водата" обаче остават тийзърите на филми като "Черната вдовица" (116.8 милиона) и "Феноменалните 2" (113.1 милиона).