Нека ръкопляскаме за симпатична любовна история, която вдъхнови принципно циничните и нагледалите се на какво ли не нюйоркчани.

Доста хора са се включили в интернет кампания, направена от момче, търсещо момичето на мечтите си, което е намерил в претъпканото нюйоркско метро.

Младежът е на 21 от Бруклин и е успял да се влюби до уши от пръв поглед в "момиче с розови бузки" докато се е придвижвал към Манхатън в неделна вечер.Според описанието на случката докато той я съзерцавал, тя си е пишела в дневника.

За съжаление метрото било толкова претъпкано, че когато и двамата слезли, той я изгубил в морето от хора. Младежът не се отчаял, вместо това направил уебсайт с надеждата да я открие.

В сайта си той я скицирал - сини чорапогащи, сини шорти, червено цвете в косата - и прибавил телефонния си номер и имейл с призив за помощ.

За няколко часа пощата на момчето се напълнила с хиляди писма,а телефона му просто откачил.По късно той разказва пред New York Post, че дори е получил мейли, в които непознати момичета му предлагат любовта си,защото това което е направил им се сторило много романтично.

В четвъртък вечер обаче,непознат му праща снимка на момиче,което за негово смайване се оказва това, което е търсил.

Мистериозната брюнетка от метрото се казва Камий Хайтон, на 22 години и работи за списание Black Box. Тя е австралийка и също живее в Бруклин.

Самата Хайтън споделя пред вестника ,че не може да повярва,че това се случва.

Историята свършва до тук, както самият Патрик отбелязва "за разлика от много романтични комедии и лоши поп парчета, ти трябва сам да си представиш края й."

Някои нюйоркчани (и не само) сигурно вече се чудят наистина ли е толкова лесно да намериш игла в куп сено, или в случая осем милионен град...

Но нещата може и да не са чак толкова романтични на практика. Преди няколко дни Патрик и Камий били поканени в сутрешно предаване по национална американска телевизия, за да бъдат разпитани на всеослушание как вървят нещата между тях. Така между другото те споменали и фирмите, в които работят ...

Може всичко това да е било рекламен трик от страна на видео сайта  Vimeo, в който работи момчето, или на списание Black Box, а може и да е нова стратегия за придобиване на популярност - без обвързване с договори и продуценти. 

Със сигурност версията с любовта от пръв поглед е по-приятна.