Тенденциите в социалните медии се сменят през няколко седмици, като някои са "регионални" за конкретна платформа, докато други завземат както Instagram, така и TikTok. Най-новата е на път да завладее всички тях.

Новото старо ограничение за течностите в ръчния багаж

Новото старо ограничение за течностите в ръчния багаж

Правилата за пътуване със самолет не се променят

#TSAtrayaesthetic или #airporttrayaesthetic са някои от таговете, които се появяват под снимки на таблите за проверка на ръчния багаж по летищата. На самите снимки виждаме грижливо подредени обувки, аксесоари, парфюми, електронни устройства, слушалки книги, за чийто фон служат сивите (и откровено доста мръсни) контейнери на проверката за сигурността.

Самите предмети, подредени в тях, е добре да са луксозни, на популярни марки, както и да са доста актуални като тема, например наскоро излязла "вирусна" книга. И, разбира се, когато направим кадъра си, е задължително да го качим в социалните медии.

Тенденцията вече е толкова популярна, че и известни брандове започват да използват този тип снимки като начин да рекламират продуктите си. Пример е веригата книжарници Faber, както и младата марка чанти August Noa, но със сигурност има и други.

"Този феномен е следваща крачка след #foodstagram - естетично направени снимки на храна, където самата храна е сигнал за определен начин на живот и вкус към нещата", коментира Дженей Филипс от Fashion Tingz.

@theaugustnoa Ready for take off ✈️ Travel essentials means Augustnoa #aiport #travel #traveltiktok #travelaesthetic #airportbins original sound - augustnoa

Според нея снимките с таблите за проверка на багажа са големият тренд на 2024 г. и са вълнуващи, защото съчетават тръпката от пътуването със съзнателния избор на определени предмети, които да са отражение на идентичността на пътуващия.