Подобно на много други марки, компанията за екзотични суперавтомобили Lamborghini е вперила поглед в електрифицираното бъдеще на автомобилостроенето. Въпреки това обаче италианците използват една от последните си възможности и представят нов модел, който смело можем да определим като такъв от "старата школа".

Снимка 570660

Източник: Lamborghini

Разбира се, той е натъпкан с технологии и, общо взето, последното, с което автомобилният свят разполага, но за разлика от своите конкуренти, моделът се задвижва от конвенционален бензинов двигател, с който от компанията ще гарантира на своите клиенти "забавление зад волана и несравнимо лайфстайл усещане".

Автомобилът на практика представлява нова версия на Huracan и носи обозначението Technica. Той е базиран на версията Huracan STO, която има само задно предаване, което в света на 4х4 е отново доста "old school". Двигателят също е добре познат - 5.2-литров атмосферен V10 с мощност 631 к.с. при 8000 об/мин и време за ускорение от 0 до 100 км/ч от 3.2 секунди. Максималната скорост е значителните 325 км/ч.

Снимка 570661

Източник: Lamborghini

Клиентите на новия вариант на Huracan ще могат да се възползват от завиващи задни колела, нови настройки на окачването, нова система за охлаждане на спирачките, както и по-добра аеродинамика, вследствие на обновения с нови детайли външен вид.

Снимка 570657

Източник: Lamborghini

Huracan Technica има голямо задно крило, което увеличава аеродинамичното притискане на задните гуми с цели 35% спрямо Huracan Evo. Челното съпротивление пък е подобрено с 20%, твърдят още от компанията.

Снимка 570655

Източник: Lamborghini

Новата кола има три режима на работа - Strada (уличен), Sport (спортен) и Corsa (пистов). Когато е избран последният, всички нововъведения карат карбоновото купе да оживява. При него реакцията на педала на газта е най-остра, а преминаването през предавките на 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя, значително по-бързо.

Снимка 570656

Източник: Lamborghini

Колкото до външния вид, новият Huracan Technica може да бъде разпознат по новите елементи за охлаждане на спирачките в предната броня, новите аеродинамични детайли, новият сплитър, както и по ясно изразените шестоъгълни изпускателни тръби в задната част.

Новият модел има и вертикално задно стъкло, което подобрява видимостта, както и нов карбонов капак на двигателя.

Снимка 570658

Източник: Lamborghini

Отвътре също има нововъведения, като например състезателни седалки с възможност за регулиране по височина. За най-запалените състезатели, от Lamborghini предлагат олекотени кори на вратите, както и състезателни колани, разбира се срещу доплащане. Мултимедийната система пък поддържа възможност за репликиране на външно устройство чрез някоя от платформита Apple CarPlay, Android Auto или Amazon Alexa.

Снимка 570662

Източник: Lamborghini

Стандартните екстериорни цветове са осем, но ако те не са достатъчни, клиентите ще имот възможността да доплатят за една от повече от 200 допълнителни разцветки, които са част от програмата за персонализиране на Lamborghini - Ad Personam.

Цените започват от около 250 000 евро.