Всички знаем, че милиардерът Илон Мъск е на път да превземе Космоса. Знаем също, че е на път да създаде и уникален чип за имплантиране в човешкия мозък, за да помогне в борбата с едни от най-тежките болести. Колко, тогава, му е да създаде и едно мобилно приложение... И го направи.
През март 2020 г. се появи платформата Clubhouse. Днес тя има вече два милиона последователи.
Всъщност, Clubhouse е аудиочат, в който потребителите обсъждат активно различни теми. Или просто слушат.
За целта обаче трябва първо да получат специална покана от вече съществуващ потребител, иначе няма как да се възползват от услугите на новата социална мрежа. И точно заради тази нейна специфика, която кара всеки да се чувства специален, Clubhouse набира така бързо популярност.
Самият Мъск дава силен старт на начинанието си с само с едно появяване на живо, с което обаче разбива ограничението от 5000 слушатели на чат стая. И естествено, по време на онлайн сесията основателят на Tesla и SpaceX омагьосва хилядите слушатели с теми като космически пътувания, криптовалута и COVID-19.
Ако в началото, когато Clubhouse се радва на едва 1500 слушатели и се оценява на едва 100 милиона щатски долара, то сега стойността му един милиард щатски долара. И това - при положение че приложението е достъпно само за потребителите на iOS.
Ето защо въпреки че програмистите вече работят върху версия за Android, те предупреждават, че Clubhouse ще се разраства бавно, за да не се стига до срив на сървъра, уточняват още от HYPEBAE.