Вече добре знаем, че една от основните причини инфлуенсърите да са толкова успешни е защото са изградили близка връзка с последователите си и са спечелили доверието им.
Това важи особено за случаите, в които хората се доверяват на инфлуенсърите, когато те рекламират даден продукт или марка. Обикновено се отделят цели постове, сторита или части от видеа за въпросната реклама, но и в Китай. Не и Женг Шиангшианг.
От NextShark разбираме, че стриймърката, която има над 530 милиона последователи в китайската социална мрежа Douyin успява да продава стоки с невиждани темпове, рекламирайки ги за секунди.
Женг има доста необичайна тактика за рекламирането на стоки и продукти. В своите видеа тя като на конвейер показва за секунди, а понякога и за части от секундата, дадена дреха или уред и продължава към следващата.
Тактика, която може и да не изглежда като добра, но всъщност е страшно печеливша, От Sixth Tone твърдят, че само за седмица Женг е успяла да продаде над 10 милиона артикула, което е генерирало печалби в размер на 100 милиона юана. Или над 13 милиона долара.
Интересното е, че китайка рекламира предимно евтини стоки и дрехи, които варират от три до 10 долара. Именно заради интересния си начин на рекламиране Женг доби голяма популярност и в останалите социалните мрежи.
От Douyin обаче са въвели нови правила, които са в разрез с действията на инфлуенсърката. Според тях, нито един стриймър няма право да рекламира каквото и да било, без да даде информация за продукта. При провинение следва глоба и евентуално закриване на акаунта.