Вече добре знаем, че една от основните причини инфлуенсърите да са толкова успешни е защото са изградили близка връзка с последователите си и са спечелили доверието им.

Когато си успешен инфлуенсър, но църквата те преследва заради разголени снимки

Когато си успешен инфлуенсър, но църквата те преследва заради разголени снимки

Модерните професии срещу старите разбирания

Това важи особено за случаите, в които хората се доверяват на инфлуенсърите, когато те рекламират даден продукт или марка. Обикновено се отделят цели постове, сторита или части от видеа за въпросната реклама, но и в Китай. Не и Женг Шиангшианг. 

От NextShark разбираме, че стриймърката, която има над 530 милиона последователи в китайската социална мрежа Douyin успява да продава стоки с невиждани темпове, рекламирайки ги за секунди.

Женг има доста необичайна тактика за рекламирането на стоки и продукти. В своите видеа тя като на конвейер показва за секунди, а понякога и за части от секундата, дадена дреха или уред и продължава към следващата.

Тактика, която може и да не изглежда като добра, но всъщност е страшно печеливша, От Sixth Tone твърдят, че само за седмица Женг е успяла да продаде над 10 милиона артикула, което е генерирало печалби в размер на 100 милиона юана. Или над 13 милиона долара.

Интересното е, че китайка рекламира предимно евтини стоки и дрехи, които варират от три до 10 долара. Именно заради интересния си начин на рекламиране Женг доби голяма популярност и в останалите социалните мрежи.

Момичето, което се отказа от семейството си, за да печели милиони в OnlyFans

Момичето, което се отказа от семейството си, за да печели милиони в OnlyFans

Съвременни професии

От Douyin обаче са въвели нови правила, които са в разрез с действията на инфлуенсърката. Според тях, нито един стриймър няма право да рекламира каквото и да било, без да даде информация за продукта. При провинение следва глоба и евентуално закриване на акаунта.