Пролетното време е доста непредвидимо. Доказателство са последните няколко седмици, през които ту се радваме на хубаво време, ту става студено и се прокрадва някоя друга снежинка, ту вали "кален дъжд".
Едва ли има човек, който да не е забелязал, че през вече споменатия период от време автомобилите изглеждаха много по-мръсни от обичайно. Много по-прашни. И това се дължи на пясъка от Сахара, който ветровете донесоха и по нашите ширини, и в части от Европа.
Испания например също не бе подмината от пясъка. И ако си мислим, че само автомивките са били големите печеливши от случващото се, грешим. От Cision разбираме, че KFC Испания са се възползвали от всичкия този пясък, който се е изсипал над страната, за да проведат доста нестандартна рекламна кампания, пише Yahoo! Finance.
В Twitter от компанията са призовавали хората да изпишат логото на KFC с пръст върху запрашения си автомобил. В замяна на тези усилия, при преминаване в който и да било от ресторантите ще получат безплатно две порции стрипс по оригинална рецепта.
Очевидно, този нестандартен ход е проработил, защото за първите 48 часа от стартирането на кампанията са генерирани близо 9.5 милиона импресии и над 740 000 интеракции в социалната мрежа, където е започнало всичко.
В крайна сметка, около 1000 души са решили да изпишат с пръст върху колите си логото на компанията, като някои са били дори по-изобретателни и са използвали велосипедите си. Други пък направо бебешки колички.