Колкото и вдъхновяващи да са рекламите на големи брандове като adidas, понякога се случва посланията им да не се възприемат еднакво от хората.
И рекламният клип към кампанията Impossible Is Nothing, което се въртеше по колежанските баскетболни мачове, познати като Мартенска лудост, е точно такъв. Във видеото, качено в YouTube още от 14 февруари, виждаме седем силни и уверени жени.
Това са волейболистката Тифани Абреу, баскетболистката Асма Елбадави, моделът Ели Голдстейн, лекоатлетката Фатима Ибрахими, скейтбордиската Момижи Нишия, йога инструкторката Джасмин Станли и актрисата и модел Хо-Йон юнг.
Пред Yahoo Life от adidas казват, че рекламата има за цел да демонстрира силата на спорта да променя животи. Също така, че компанията подкрепя жените, които преминават различни граници и се борят за равенство между половете. На терена и извън него.
И докато включването на трансджендър волейболистката Тифани Абреу се хареса на LGBTQIA+ общността, то се намериха хора, които възнегодуваха срещу присъствието на бразилката в рекламата.
Според Yahoo Life, в социалните мрежи е имало коментари от недоволни хора, които не смятат, че мястото на Абреу е в рекламата заради факта, че е трансджендър. Някои дори са заплашвали, че повече няма да си купуват продукти на adidas. От компанията пък казват, че рекламата е част от техния ангажимент да създават по-справедливо бъдеще в спорта.