Често рекламите ни карат да си зададем въпроса как и на кого му е хрумнала тази идея. В единия случай сме приятно изненадани, а в другия - разочаровани. Има обаче някои компании, които толкова държат на маркетинга, че никога не си позволят провал, а винаги надграждат.
Как една реклама на Исландия се шегува с Марк Зукърбърг
Глетчерите са реални, няма нужда от VR очила
Сред тях определено е авиокомпанията Emirates. И този път надминаха себе си с рекламата, свързана с изложението Expo 2020 Dubai. Краткото видео изисква сериозна подготовка и не по-малко финансов ресурс, а крайният резултат е впечатляващ.
От авиокомпанията използват самолет Airbus A380 - най-големият пътнически в света, който боядисват специално за целта. Това само по себе си е доста скъпо начинание. Наемат и Никол Смит-Лудвиг - професионален инструктор по парашутизъм, която влиза в ролята на стюардеса.
We did it again…only better! Watch behind the scenes to see how we took our A380 for a spin around the @BurjKhalifa for the making of our new advertisement. pic.twitter.com/cnjeeHc7VO
— Emirates Airline (@emirates) January 17, 2022
Тя се оказва най-подходящият човек, който да се съгласи да се качи "на върха на света" - на 828 метра във въздуха, на най-високата точка на най-високата сградата в света Бурж Халифа. Разбира се, взети са всички необходими мерки за сигурност, но отново си изглежда доста страховито.
Докато Никол държи табели с надписи, зад гърба й прелита огромният самолет. Това се оказва доста трудно за заснемане, защото на пилота му се налага 11 пъти да обиколи Бурж Халифа и да кръжи на тази ниска височина със скорост, която е няколко пъти по-малка от обикновената за самолета.
Огромната машина минава възможно най-близо до Никол и снимачния екип, които демонстрират стоицизъм и истински професионализъм. Emirates публикуваха в профилите си в социалните мрежи кратко клипче зад кадър, с което разкриват тези подробности от снимачния процес, продължил два дни през октомври 2021 г.
Видеото с рекламата определено се радва на голям интерес в интернет пространството и има над милион и 300 хиляди гледания само в YouTube. Е, изглежда всички усилия са си заслужавали.