US Open е едно от големите ежегодни събития в света на тениса. А докато спортистите на корта дават всички от себе си за поредната победа, зрителите на трибуните се забавляват подобаващо - и това със сигурност се дължи и на големи количества алкохол, които се консумират.

Honey Deuce, US Open, какво свързва коктейла с тенис турнира и как да си го приготвим

Това ли е най-популярният коктейл

Каква е тайната на Honey Deuce

Разнообразието е голямо, но фаворит на всички е станалият емблематичен за турнира коктейл Honey Deuce. Той е микс от водка, лимонада и малинов ликьор, гарнирани с характерните топчета от пъпеш. Алкохолната напитка се превърна в истински хит в последните години, но се очаква този път продажбите й да надминат всички рекорди.

Според изчисления на организаторите на US Open, до финала на 8 септември приходите от продажбите на въпросния коктейл ще надхвърлят 10 милиона долара. А това не просто е огромна сума. Тя е по-голяма дори от двата наградни фонда за победителите при мъжете и при жените, който тази година са по 3.6 милиона долара.

Снимка 681347

Източник: GettyImages

Коктейлът Honey Deuce започва да се сервира през 2007 г. по идея на компанията производител на висок клас водка, която е и един от спонсорите на турнира. Договорът за партньорство приключва през 2023 г., но е подновен за още пет години - заради успеха и високите приходи от продажби на този лесен за забъркване, но достатъчно вкусен и ефектен алкохолен микс.

По официални данни на миналогодишното издание на US Open са продадени 460 275 коктейла, като всеки от тях е на цена от 22 долара. В нея е включена и специалната пластмасова чаша, която можем да си запазим за спомен.

Снимка 681353

Източник: GettyImages

И ако тогава приходите бяха от 10.1 милиона долара, то тази година се очаква сумата да бъде надхвърлена - и заради повечето посетители, и заради увеличената с един долар цена. Освен това този път има инсталирани специални кранове, от които предварително смесените съставки директно се сипват в чашите за по-бързо обслужване и повече продадени бройки.

На фона на тези впечатляващи числа Серина Уилямс сподели в профила си в TikTok преди дни, че е опитала Honey Deuce зa пръв път и не скри, че е останала доста приятно изненадана, въпреки че принципно не консумира често алкохол.

Откритото първенство на САЩ става все по-популярно спортно събитие и този път само в деня на откриването може да сe похвали с 74 641 зрители. Очаква се общият им брой да достигне 1 милион, което ще се превърне в рекорд за 56-годишната история на тенис турнира, пояснява CNN.