Точно като съблазнителен коледен подарък (защото е това време от годината) ни идва и последната реклама, която Григор Димитров засне за Nike.
И макар в края на миналия месец тенисистът да пусна няколко снимки от нея, досега видео нямаше. Е, то вече е факт.
До нас клипът достигна през сторитата в Instagram в профила на Nike за тенис фенове, а действието на рекламния клип се развива в Монте Карло.
Самият Григор казва, че винаги когато е в този град, посещава едно конкретно място - Екзотичната градина. И колкото и пъти да е бил там, винаги открива за себе си по нещо ново.
Във видеото Гришо признава колко суеверен е, затова и винаги носи определени гривни на ръцете си. Но спортисите като цяло са суеверни - според него. Тенисистите най-вече.
Оказва се, че една от първите реклами, които Гришо е гледал, е била на Lamborghini. Най-голямо впечатление в нея му прави усещането за свобода, което видеото оставя у зрителя. А тя, свободата, и според тенисиста е наистина важна - както на корта, така и извън него.