Едва ли Ана де Армас може да мечтае за по-добър развой на кариерата си, защото в момента тя е сред популярните актриси в Холивуд. Но може да се окаже, че точно последното не е точно по вкуса ѝ.
В интервю за Vanity Fair кубинската актриса казва, че социалните мрежи са променили много начина, по който се възприема една филмова звезда.
Според нея концепцията за филмова звезда се състои в това въпросният човек да бъде виждан само на екран и почти нищо да се знае за него. Но в днешно време тази мистерия просто не съществува, а една от причините са социалните мрежи.
Разбира се, Ана де Армас е наясно, че до голяма степен и самите актьори имат вина за това, защото споделят твърде много за личния си живот. Актрисата допълва, че е изтрила профилите си във всички социални мрежи, като е оставила активен единствено този в Instagram.
Но ако зависи изцяло от нея, и той би изчезнал. Но понеже работи с различни брандове трябва да го задържи. А и смята, че е полезно за някои от филмите ѝ, като Blonde например, да публикува интересни неща, за да ги популяризира.
Но въпреки това чувства натиск да споделя и лични неща, за да задържа интереса на хората. "Трябва да по някакъв начин да намериш баланс, което е много трудно."
В интервюто си актрисата споделя, че след ролята на Мерилин Монро в Blonde към нея е имало няколко предложения за екшън роли. А тя е избрала онези, които са ѝ се сторили интересни или пък в тях са замесени хора, с които иска да работи.
Такъв проект е Ballerina например, но Ана де Армас е категорична, че за момента това ще е последният екшън проект, в който ще я видим, защото сега иска да се концентрира върху малко по-сериозни роли.